Inschrijvingen scoutskamp 2021

Beste ouders

Het was even afwachten, maar we hebben eindelijk groen licht gekregen: we mogen deze zomer op kamp! In bijlage vinden jullie de kampuitnodigingen voor de kapoenen, welpen, wolven, jong-givers en givers. Of de jin deze zomer op buitenlands kamp kan gaan, zullen we nog even geduldig moeten afwachten, maar we geven de hoop niet op!

Alle informatie kan je terugvinden in de kampuitnodigingen:

• De kampuitnodiging van de kapoenen, welpen en wolven vind je hier.
  • De kampuitnodiging van de jong-givers en givers vind je hier.

Om je kind in te schrijven, geef je een seintje aan de verantwoordelijke tak via mail:

Inschrijven kan tot en met 20 juni. Mogen wij jullie vragen om ook de kampprijs te betalen tegen die datum? Dat maakt het voor onze financiële verantwoordelijken wat aangenamer!

We willen jullie ook vragen om zeker te checken of jullie de medische fiches online hebben ingevuld. Ook als er aanpassingen nodig zijn, vragen wij jullie om dat zo snel mogelijk in orde te brengen. Invullen en aanpassen van de medische fiche doe je via [/groepsadmin/client/]de groepsadministratie van Scouts en Gidsen Vlaanderen. De instructies kan je ook lezen in de bijlage.

Ondervind je moeilijkheden bij het online invullen van de medische fiche? Zijn er andere prangende vragen? Geef dan een seintje aan groepsleiding Flore en/of Quinten of aan de takleiding.

Bedankt voor jullie geduld. Wij kijken alvast uit naar alweer een onvergetelijk scoutskamp!

Stevige linker

De leiding van scouts Thomas